Nieuw avontuur 1ste dag - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van mieke kooijker - WaarBenJij.nu Nieuw avontuur 1ste dag - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van mieke kooijker - WaarBenJij.nu

Nieuw avontuur 1ste dag

Blijf op de hoogte en volg mieke kooijker

24 Oktober 2014 | Suriname, Paramaribo

Hopen jullie de komende tijd weer vele mooie dingen te laten zien en te laten lezen.
De lange reis zit erop, een prima vlucht gehad,zijn allemaal goed verzorgd door de KLM.
Uit het vliegtuig was het bloedje heet,na lange wachttijd eindelijk door douane, koffers halen en ja hoor weer tijd wachten,tja je raakt gelijk ontstresst hier, maar eindelijk om half vijf stonden wij buiten waar wij allemaal hartelijk welkom werden geheten door Henry en Kathleen,onze chauffeur/reisleider voor de komende 3weken. De parbo en het water wat was meegenomen door Henry smaakte ons poerbêst.
Daarna nog 1,5u rijden,onderweg al vele indrukken opgedaan,wat weer een andere wereld,Jenne spotte gelijk al vele vogels.
Op de Emiel Bouterse straat stond Judith ons op te wachten,na wat uitleg over de woning, hadden wij het rijk alleen,een super huis met pracht van zwembad,(foto,s) volgen morgen.
Het zwembad moest ook uitgeprobeerd worden natuurlijk en onder het genot van het heerlijke vocht buiten hebben we rond half elf ons bed opgezocht, jullie tijd half vier(3) .
Leuk om te lezen wie ons volgen, ik soe sisse oant moarn.
Jenne Wieke Tjalling Folkje Harm Ymkje Aize en Mieke

• 24 Oktober 2014 - 18:54

Bertus En Trienke:

De reizigers genieten weer met volle teugen. Van harte gegund en veel plezier.

• 24 Oktober 2014 - 19:03

Irma Weening:

leafe Aize en Mieke,

Noch 1 nachtsje koese en don is't safier.... op reis nei Suriname...
    Fia dizze wei hiel folle plesier en genytsje derfan !!!!
    Wy geane jimme folchjen fia dizze site.....
    Oan 't sa -> wont wy komme noch efkes in lekkere borrel by jimme helje ;-) ........

Dikke tuuut Jannes, Irma, Grietha en Anita

• 25 Oktober 2014 - 10:50

J&T:

Goede fleanflucht, wy sjogge út nei jimme ferhalen en wachtsje op de e-postdo berjochten!

• 25 Oktober 2014 - 16:05

Anita Weening:

hoi oom aize en tante mieke,

heel veel plezier in suriname.
    Ik hoop dat jullie het daar leuk krijgen.

Xx Anita

• 25 Oktober 2014 - 20:56

Hannie:

Goeie joun,

Tenminste hier is het joun,geen idee wat het bij jullie is.
    Ach een cocosnoot met tropisch verassing smaakt altijd.
    Hiel folle plesier en wille met z'n allen.

Kroepke fan Hannie.

• 25 Oktober 2014 - 22:16

Oetie:

Zo broer en schoonzus eindelijk is het dan zover.
    Thymen en Oetie wensen jullie en goede reis en een mooie avontuurlijke vakantie.
    Ook groeten aan Harm en Imkje en de anderen.

• 25 Oktober 2014 - 22:38

Fiona:

Hebben jullie een goede reis gehad? Eerst maar even bijkomen van de (lange) reis, en dan maar volop genieten van dit avontuur!!!
    Hopen snel wat van jullie te horen :-))

Liefs Ate, Fiona, Tanisha en Fajah

• 26 Oktober 2014 - 11:01

Alie De Hoop:

Heel veel plezier samen

• 26 Oktober 2014 - 12:21

Folkje:

Hallo Friesland.

Wij zitten heerlijk te ontbijten goed geslapen,vandaag even bijkomen van de reis.
    En wennen aan de warmte.Maar genieten doen wij zeker.
    Verder komen de verhalen wel weer in de loop van de vakantie

• 26 Oktober 2014 - 13:46

Willem W:

Wy hawwe jimme fûn en sille jimme folgje! Wat in wille. Groetnis oan allegearre, Willem en Tjitske

• 26 Oktober 2014 - 16:39

Johan En Bonnie:

Goed om te horen dat alles tot nu toe goed is verlopen, wij blijven jullie volgen.

• 26 Oktober 2014 - 18:42

Jochemenbouk:

Lieve vakantiegangers,
    goed om te horen dat de vlucht en aankomst goed is verlopen, gezien de eerste foto,s is het daar goed toeven onder een afdak tegen de zon, met de koffie op tafel en een zwembad in de tuin, super voor een eerste vakantie (zon)dag, zien uit naar de verslagen van jullie belevenissen de komende weken.
    Heb het goed met zijn achten en pas goed op elkaar.
    lieve groet jeb.

• 27 Oktober 2014 - 12:51