Dag 1 - Reisverslag uit Vancouver, Canada van mieke kooijker - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Vancouver, Canada van mieke kooijker - WaarBenJij.nu

Dag 1

Blijf op de hoogte en volg mieke kooijker

15 Mei 2016 | Canada, Vancouver

Vanmorgen vroeg uit de veren, Taxi Durk de Jong heeft ons weer keurig op Schiphol afgeleverd om 9.30u stonden we op Schiphol. Na een lange incheck zaten wij heerlijk aan een bakje koffie en waren wij klaar voor de vliegreis. Om 11.40u konden wij boarden.
Door drukte op Schiphol vertrok onze grote vogel een uur te laat, half twee waren wij los van Nederlandse bodem.
Maar om half drie waren wij al in Vancouver. Tuurlijk had iedereen weer zin in koffie:-) . En wij moeten nog een aantal uren wakker blijven al zijn bij sommigen de oogje al een beetje klein aan het worden.
Iedereen een kamer en lekker opfrisse, straks opzoek naar een lekker restaurantje en dan tegen 22.00u onder de wol, morgenochtend verder om de Campers op te halen en ons installeren in ons huisje voor de komende 3 weken. Iedereen fijne pinksterdagen en tot morgen.

• 15 Mei 2016 - 08:33

Riemkje:

Gelukkig veilig geland!!!!
    In hiel soad wille ;)

Dikke tut fan jim dochter

• 15 Mei 2016 - 15:38

Oedske:

Goede reis verder en veel plezier en goede indrukken opdoen. Gr.

• 15 Mei 2016 - 18:51

Doete:

Hebben jullie een goede vlucht gehad?
    Hele fijne vakantie, ga genieten in dit mooie land en heel veel plezier met z'n allen. Gr. Doete

• 16 Mei 2016 - 11:32

Agaath Huitema:

Een hele protte wille op fakansje!!!!!!

• 16 Mei 2016 - 11:38

Aldert:

Een fijne fekansje tawinske. Genietsje der fan. We jerre de verhalen wol. Groetnis

• 16 Mei 2016 - 19:27

Fam Weening:

Yesssssss de vakantie is begonnen... Veel vakantie plezier toegewenst !!!
    Dikke tút