Hope Canada - Reisverslag uit Hope, Canada van mieke kooijker - WaarBenJij.nu Hope Canada - Reisverslag uit Hope, Canada van mieke kooijker - WaarBenJij.nu

Hope Canada

Blijf op de hoogte en volg mieke kooijker

27 Mei 2016 | Canada, Hope

Vanaf het noorden weer wat naar het zuiden gegaan, de plannen waren via Wistler naar Horseshoe bay om de oversteek te maken naar Vancouver ysland, maar omdat het weer verslechterde in het noorden, besloten wij de ri van Hope via een mooie route te maken.
Bij Spences bridge overnacht, de baas van Log cabin puble vond het prima dat wij bij hem op parkeerplaats overnachten als wij s avonds maar een pilsje kwamen drinken, dit werden dus achteraf literse.
Via Hells Gate zijn wij in Hope aangekomen, Hope is het stadje waar o.a de Rambo film is opgenomen. Veel houtsnijwerken hier als deco in de stad .
Het weer is hier niet zo geweldig ,dus bij Tim Hortens alles wat bijgewerkt en vandaag verder op naar Vancouver Ysland .

• 28 Mei 2016 - 04:20

Kathleen:

Heelveel plezier jongens, ik geniet mee met jullie, heel mooie foto's.
    Groetjes van henry en de boys.

• 29 Mei 2016 - 11:19

JeB:

Hoi globetrotters,
    Wij zijn door jullie verslag en foto's weer een klein stukje met jullie meegereisd een beetje jaloers zijn we wel, maar niet op het weer want dat is momenteel in Nederland beter met zon en temp. van 20-25gr.
    geniet van Vancouver eiland, we zien weer uit naar jullie volgende belevenissen. lfs. jeb

• 29 Mei 2016 - 17:45

Henny Posthuma:

Hallo allemaal.

Fijn dat jullie het zo naar de zin hebben. Wat een avontuur. Mooi om de foto's te zien en het verslag te lezen. Wij zijn heel benieuwd naar jullie belevenissen voor de komende dagen. Heel veel plezier en nog fijne dagen.

Groet Geert en Henny

• 30 Mei 2016 - 11:57

Geert Posthuma:

Fam Siccema, nog veel plezier gewenst de komende dagen, en ook in Canada moet je een keer dronken zijn geweest.