Relax dagjes - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van mieke kooijker - WaarBenJij.nu Relax dagjes - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van mieke kooijker - WaarBenJij.nu

Relax dagjes

Blijf op de hoogte en volg mieke kooijker

05 November 2014 | Suriname, Paramaribo

Even een update.
Maandag dinsdag hebben wij heerlijk rustig aan gedaan, gezwommen, hangen in hangmat, gelummeld.
Actie bij ons huis was dat jappie onze tuinvriend de leguaan achter net uitgevlogen jonge vogeltjes aan zat in onze tuin,maar de ouders waren zo fanatiek dat hij toch maar het "leguanen" pad koos en weer afdroop.
Met de bus lijn 1naar de stad geweest hele belevenis, ritje kost €0,30
Dinsdag Joke (oud collega)en nico uit Leeuwarden ontmoet, Nico heeft 43jr terug hier een jaar in dienst gezeten en kon ons ook nog het een en andere vertellen, was even gezellig om samen met hun de belevenissen te delen.
Dapper weer de bus opgezocht maar helaas busje lijn 1reed niet meer, 2 optie hadden wij toen of met de benen wagen of taxi, wij kozen voor het laatste , na wat onderhandelingen reden wij spoedig richting Emiele Bouterseweg, in 2 taxi,s.
Morgen gaan wij ri Nickerie en bigi pan, hopen vrijdag of zaterdag hiervan verslag te doen.
Leuk om reactie van het thuisfront te lezen.
Een warme groet uit het mooie su
J&W, H&Y, T&F, A&M

• 05 November 2014 - 14:37

G En H. Ureterp:

mooie verslagen
    wij reizen met jullie meer
    een paar dagen rustig aan is wel nodig in de warmte
    geniet er maar van want het wordt hier toch wel iets kouder
    wij krijgen vast nog wel iets van jullie te horen
    liieve groetjes uit het verre Ureterp

• 06 November 2014 - 18:27

Dukke:

Dit is toch wel heel nieuwschierig om jullie zo te volgen, heel bijzonder zo met z'n achten.
    Geniet maar lekker met elkaar.
    Hier is alles oke.

Liefs Dukke

• 07 November 2014 - 22:49

Oetie:

Weer even bijgelezen met jullie belevenissen, mooie trip gemaakt over de rivier en lekker warm, dat wordt straks wel wennen .het is hier wetterkoud, heeft vriend Jappie zijn vaste woonplaats in jullie tuin?
    Geniet er maar van de laatste week, en doe de groeten, aan Harm en Ymkje en de anderen.Ook van Thymen.
    Pas goed op mekaar.
    Liefs Oetie