weerzien in USA - Reisverslag uit Tairua, Nieuw Zeeland van mieke kooijker - WaarBenJij.nu weerzien in USA - Reisverslag uit Tairua, Nieuw Zeeland van mieke kooijker - WaarBenJij.nu

weerzien in USA

Blijf op de hoogte en volg mieke kooijker

27 December 2012 | Nieuw Zeeland, Tairua

Na goede reis was het weer een hartelijk weerzien met Harm en Lisa, na wat bij praten nog nader kennis gemaakt met Lisa's familie.Vreemd idee om de 24 dec nogmaals mee te maken. Nu ja onze eerste kerstavond was niet erg in de sfeer,zo tussen de Fiji eilanden en Hawai op ca 10 km hoogte. De 2e was beter, samen een bijzonder kerstnacht dienst/musical mogen beleven in harje SFO. Mede omdat we Sinterklaas hebben gemist waren we bereid ons bij de gewoonte van dit land aan te passen. En mee doen met het verzamelen en uitdelen van pakjes onder de kerstboom. Vandaag wat spelletjes/wandelen/ en met fam uit eten. Zo zijn we weer prima voorbereid op ons volgend reisje als we samen met Harm en Lisa richting het zuiden langs de kust gaan reizen. Het plan is om oud en nieuw in Santa Barbera te vieren. Na 5 weken links te hebben gereden in het verkeer, bij rotondes rechst voorrang te geven en bij des gewone straten links, is het weer even uitkijken en wennen in het verkeer.

• 27 December 2012 - 10:10

Dick De Jong:

Fantastisch wat maken jullie een mooie mee,geniet er maar van.

Mooie verhalen en mooie foto`s.

Hartelijke groeten.

Dick de Jong

p.s. Wij missen jullie wel op het koor.

• 27 December 2012 - 15:04

Tineke Scholten:

Geniet er maar van en nog fijne dagen toegewenst met Machiel gaat het heel goed en Jan heeft een dochter en Harm heeft een andere functie groetjes Tineke

• 27 December 2012 - 20:21

Baaie:

dag Aize en Mieke,
    gezellig om weer een vervolg van jullie reis te lezen en dat het goed was bij Harm en Lisa,
    gezien dat jullie met z,n 4en heel wat km. van plan zijn te gaan met de camper(en} wij liften graag weer een stukje mee al is het alleen maar via de site en foto's wij genieten er van.
    een goede trip en gezelligheid samen gewenst!
    voorts een goed uiteinde en veel heil en zegen voor het jaar 2013.
    [mooi plaatje jullie samen in N Z in korte broek bij kerstboom!!!!!!! ]
    groet en liefs ook voor Harm en Lisa,
    jeb.

• 28 December 2012 - 20:57

Fimke:

Wat een prachtige vakantie, ik heb het gevoel dat er geen eind aan komt.
    Hier alles oké.
    Geniet er maar lekker van, en de hartelijke groeten aan Harm aize, en ook aan Lisa.
    Liefs,
    Herman en Fimke

• 28 December 2012 - 22:26

Pietsje:

Hoi Aize & Mieke,

Jullie doen veel indrukken op en ook veel spannende digen heb ik gezien. Mooi om even door de reisverslagen te trekken. Gister had ik jullie kaart, tige tank en ook voor de zomerse foto bij de kerstboom. Wens ik jullie een fijne jaarwisseling en een goed samenzijn met Harm en Lisa.
    Liefs, Pietsje.

• 28 December 2012 - 23:11

Annekea:

Hoi Aize en Mieke,

Geweldig om zo een beetje met jullie mee te reizen.
    Nog een fijne tijd toegewenst en een fijne jaarwisseling toegewenst!
    En nog maar lekker genieten.

Hartelijk Groeten

Hedzer en Anneke

• 30 December 2012 - 20:04

Hannie Dijkstra:

Hoi hoi,

Klinkt heerlijk oud en nieuw vieren in Santa Barbera vast exotischer dan Oerterp.
    Een hele fijne jaarwisseling en zie jullie op de nieuwjaar receptie maar dan wel weer in
    het oude Oerterp drinken we er nog 1, 2 enz op.
    Nog een geweldige tijd daar en geniet van jullie zoon en schoondochter.

Liefs Hannie D.

O ja moet nog wel even wat bekennen, wil wel graag met schone lei 2013 beginnen.
    Kersthoedje was er bij hoor bij ons optreden, dus in gedachten was je er ook bij maaaaarrrrrr
    het viel te veel op als ik hoedje op had.
    Heb nog wel alle moeite gedaan om het Ingrid op te doen, maar helaas wilde die de aandacht
    niet teveel op haar laten vallen.
    Sorry sorry, had het belooft, helaas.
    Staat nu HEEL deco bij kerstboom.

Doei doei.