aan alles komt een eind - Reisverslag uit Monterey, Verenigde Staten van mieke kooijker - WaarBenJij.nu aan alles komt een eind - Reisverslag uit Monterey, Verenigde Staten van mieke kooijker - WaarBenJij.nu

aan alles komt een eind

Blijf op de hoogte en volg mieke kooijker

07 Januari 2013 | Verenigde Staten, Monterey

Hallo iedereen.
Het is de harde waarheid, vandaag vliegen wij weer back home .
Wat hebben wij genoten deze laatste week vooral het samenzijn, het weer en alles wat we samen hebben gedaan.
Na een duik in het zwembad door de heren, Lisa en me vonden het echt toen te koud (regen ) zijn we zondag ochtend vertrokken uit het mooie plaatsje Carmel by the sea.
Nu vandaag is het de dag van afscheiden van Harm &Lisa en van een onvergetelijke 7weken.
Wat hebben wij veel gedaan,gezien, beleefd, maar verlangen nu beide ook wel weer naar ons eigen bed.
Wat een verscheidenheid aan kussens en matrassen, 1 matras gehad waar je zo nu en dan een veer hoorde springen, je kreeg zo slapende een "lekkere "massage.
3 verschillende landen,met elk hun eigen charmes ,Thailand met de natuur/warmte/thaise keuken en niet te vergeten de OLIFANT . Nieuw Zeeland met de vele kraakheldere rivieren, walvissen, vulkaankraters en zelf het links rijden. Californië bovenal het weerzien van Harm & lisa, samen kerst en oud&nieuw vieren, de mooie zonsondergangen,de mooie route nr 1 (the one) langs kust en de reuze panda.
Over plm 7u stappen wij in het vliegtuig en hopen dan dinsdagmorgen veilig op schiphol te landen .
Iedereen hartelijk bedankt nogmaals voor de leuke berichtjes.
leafs Aize &Mieke

• 07 Januari 2013 - 17:16

Bonnie En Johan:

Wij hebben jullie steeds gevolgd en vinden het heel bijzonder wat jullie zo meemaken.
    Hou nog even vol. De laatste loodjes. Goeie thuisreis gewenst.

• 07 Januari 2013 - 19:30

Pietsje:

Wens ik jullie een fijne en behouden thuisvlucht.

Doegie
    XXX

• 08 Januari 2013 - 12:04

Baaie:

hoi lieverds,
    even gekeken naar de aankomsten van schiphol daar stond de vlucht van S.F. bij als geland, we gaan er van uit dat jullie daar in hebben gezeten, sneller gaat een kontakt via mob. maar we vinden het leuk om
    als afsluiting van jullie laatste verslag hier ook nog een paar woorden neer te zetten,
    natuurlijk dank voor alle woorden hier op deze site door jullie geschreven en de mooie foto's daarbij zodat wij steeds een stukje met jullie mee konden reizen, daar hebben we van genoten.
    de reis lang naar uit gekeken is voorbij maar de herinnering blijft en een spreekwoord is: wie reist kan veel verhalen vertellen!!!!!!!
    hopen op een spoedig ziens,
    dikke tût JeB.

• 09 Januari 2013 - 11:42

Joke Keizer:

Oeps, mijn bericht had hier moeten staan nou ja, zie mijn bericht bij amazing pacific coast Liefs, Joke

• 10 Januari 2013 - 17:50

Johan Dijkstra:

Wel een beetje een te late reaktie;maar beter let as net .
    Welkom thuis en bedankt dat ik de reis mee mocht maken ;ik heb er van genoten.
    Groet Johan